DELPHI, TD549W, Подвеска, рычаг независимой подвески колеса
Переглянути наявність і ціну для DELPHI, TD549W
Показати автомобілі, де використовується DELPHI, TD549W
Характеристика | Значення |
---|---|
Виробник | DELPHI |
Номер | TD549W |
Опис | Подвеска, рычаг независимой подвески колеса |
Фотографії | Зареєструйтесь, щоб переглядати фотографії. |
Конструкторські номера для DELPHI, TD549W
Бренд | Номер |
---|---|
BMW | 3*********5 , 3*********2 , 3*********1 , 3*********5 |
Кроси для DELPHI, TD549W
Бренд | Номер |
---|---|
A.B.S. | 2****3 |
APPLUS | 1*****P |
AS METAL | 1******0 |
ASAM | 8***5 |
AUTLOG | F****5 |
AYD | 8*******0 |
BBR AUTOMOTIVE | 0********9 |
BGA | B****7 |
BIRTH | 2**8 |
BORG & BECK | B*****4 |
CAUTEX | 2****6 |
CORTECO | 4******3 |
CWORKS | F*******1 |
DEEZA | B****8 |
DENCKERMANN | D*****8 |
ETS | 0*****1 , 0*****3 |
FAI | S****6 , S****5 |
FAI AUTOPARTS | S****5 |
FEBEST | B*****Z |
FEBI | 1***0 |
FIRST LINE | F*****4 |
FLENNOR | F*****J |
GOOM | C*****7 |
GSP | 5****6 |
HUTCHINSON | 5****6 |
IMPERGOM | 1**5 |
JP GROUP (QUINTON HAZELL) | E*****3 |
KAWE | 8*******8 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4*****9 |
LEMFORDER | 1*****1 , 1***8 |
LUO'S | 7****7 |
LYNXAUTO | C***4 |
MALO | 2***4 |
MAPCO | 5***1 |
MASTER SPORT | 1********S |
METALCAUCHO | 0***1 |
METZGER | 5******9 |
MEYLE | 3********4 |
MILES | D*****2 |
MONROE | L****8 |
MOOG | B******2 |
NK | 5*****5 |
OCAP | 0*****2 |
OPEN PARTS | S*******1 |
OPTIMAL | F****2 , F****1 |
PATRON | P*****4 |
PEX | 1*****5 |
QUINTON HAZELL | E*****3 |
RIDEX | 2******2 |
RODRUNNER | B*******0 , B****4 |
RTS | 9*****9 |
RUVILLE | 9****2 |
SIDEM | 8****9 |
SKF | V********4 |
SPIDAN | 4****5 |
STARK | S*********3 |
STC | T*****1 |
STELLOX | 7*******X |
SWAG | 2******3 |
TEKNOROT | B*****0 , B**4 |
TRISCAN | 8*******8 |
TRW (LUCAS) | J****8 |
UNIPART | G*****0 |
VAICO | V*****4 |
VEMA | 2***9 |
WXQP | 2****1 , 2****7 , 2****3 |
Характеристики деталі DELPHI, TD549W
Характеристика | Значення |
---|---|
Толщина [мм] | 57 |
Внутренний диаметр | 12 |
Внешний диаметр [мм] | 45,2 |